Jak zweryfikować dane związane z loginem Użytkownika?
Porada dla nauczycieli, którzy pracują w wielu jednostkach. Wybór placówki w Dzienniku VULCAN.
Jak uruchomić aplikacje z Platformy Oświatowej Miasta Torunia?
Informujemy, że nastąpiła techniczna zmiana sposobu logowania pracowników do Dziennika VULCAN.
Nauczyciele posiadający swoje konto w systemie Dziennik VULCAN wraz z uzupełnioną informacją o numerze PESEL, powinni logować się do systemu przy użyciu danych dostępowych (tj. loginów i haseł) pracowniczych - tych samych, jakimi logują się w przypadku modułu Pracownik VULCAN.
Nauczyciele, którzy otrzymają podczas logowania do systemu Dziennik VULCAN komunikat o braku loginu powinni najpierw skontaktować się ze swoim Administratorem/ Dyrektorem jednostki w celu weryfikacji poprawności danych, w tym PESEL wraz z adresem e-mail.
Po uzupełnieniu lub poprawieniu danych, Nauczyciel będzie mógł odzyskać dostęp do Dziennika VULCAN zgodnie z poradą:
Porada
Uwaga!
1. Jeżeli jesteś Pracownikiem i Rodzicem, to musisz jako Rodzic odzyskać odrębnie dostęp, zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie:
Instrukcja odzyskania konta dla rodzica / opiekuna
2. Jeśli jesteś zalogowany do przeglądarki jako Pracownik, nie możesz korzystać z roli rodzica/opiekuna w tej sesji. Możesz się wylogować i zalogować kolejnym kontem w tej samej przeglądarce lub korzystać z różnych przeglądarek w zależności od rodzaju konta.
3. Jeśli chciałbyś posługiwać się tym samym kontem jako Pracownik i jako Rodzic/Opiekun, możesz podać swój PESEL do placówki dziecka, wówczas Twój login pracowniczy będzie wzbogacony o uprawnienia dające wgląd do danych dziecka/ dzieci.